dimarts, 6 de maig del 2014

EL MUNOB DE L'ANNA



"Ha sigut una de les setmanes més intenses de la meva vida i, també, la més efímera. He descobert tantes coses en només set dies! Seriosament, ara que estem a punt d'aterrar a Barcelona, a casa, només tinc ganes de tornar a Bucharest amb la meva hoster, amb tota la gent que hem conegut... delegats, chairs, presidents... i de tornar a envoltar-me de l'ambient diplomàtic-teenager, seriós però a la vegada graciós. Aquest MUNOB ho ha tingut tot!!!

A més, tot el grup de l'EPNS ens hem unit moltíssim i jo tinc molt clar que per a mi només ha sigut un començament. Estic segura que participaré a més MUNs i que tornaré a Romania, ho tinc claríssim!

I ara que just hem arribat a Barcelona penso en tot el que he viscut i m'emociono!!! És que em fa riure de plaer i a la vegada plorar perquè s'ha acabat, tot i que no és pas un final.

Ha sigut una oportunitat INCREÏBLE i que agraeixo infinitament haver pogut tenir."



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada